RÖPORTAJ

                                      Sınıf Öğretmenimiz Zeliha PARMAKSIZ ile Röportaj


6/B sınıfı öğrencilerimiz Bilişimci Martılar ekibinden Sena Sarıkaya ve Sena Ece Yakışık adlı öğrencilerimiz sınıf öğretmenimiz Zeliha Parmaksız ile röportaj yaptı.

SORU1:Sayın öğretmenimiz, Fotoğrafçılık Kulübünde danışman öğretmeni olarak sizin sanatçı ruhlu bir öğretmen olduğunuzu biliyoruz. Size şöyle bir soru yöneltmek istiyoruz. Sanatın hangi dalları ile ilgileniyorsunuz?

CEVAP:Ben sanatın resim,şiir(edebiyat),fotoğraf kısmıyla ilgilenirim. Güzel olan her şeyi severim.

SORU2:Bu sanat dalları ile ilgili herhangi bir eğitim aldınız mı?

CEVAP:Fotoğrafçılık ile ilgili eğitim aldım devam etmeyide düşünüyorum.Alacağım eğitimlerde var. 8 yaşından beri şiir yazıyorum. Bunun için bir eğitim almaya gerek olmadığını düşünüyorum.Şiir tamamen içseldir.

SORU3:Bu sanat dallarına ilginiz nasıl başladı?

CEVAP:Babam çok güzel resim yapardı.Çocukluğumda bazı resim teknikleri konusunda bizide çalıştırırdı.Fotoğrafçılığa olan ilgim küçük yaşlardan beri var.Aslında eğitim almaya başlamamın sebebi eşimin doğum gününde getirdiği fotoğraf makinesiydi.

SORU4:Okulumuzda başlattığımız ACİL SANAT projesini destekliyor musunuz?

CEVAP:Kesinlikle destekliyorum.”Sanat olmayan yerde güzellik ve estetik olmaz.”

SORU5:Müzik ve Görsel Sanatlar der saatlerinin artması,siz sınıf öğretmenleri içinde önemli bir gelişme olacak mı?

CEVAP:Kesinlikle olumlu yansıyacağını düşünüyorum. Bu iki dersinde ders saatlerinin artması taraftarıyım.

SORU6:1. 2. 3. sınıflar da Müzik ve Görsel sanatlar derslerinin branş  öğretmenlerince verilmesini ister miydiniz?

CEVAP:Evet isterdim. En azından küçük yaştan itibaren büyük yetenekler tespit edilerek desteklenmeleri sağlanabilir.

SORU7:Sizce bu proje ile ilgili daha nasıl çalışmalar yapabiliriz?

CEVAP:Bahçeye(çimlik alanlara) bilbord tarzı küçük daire şeklinde kesilebilir ve her hafta bunları yenileyebilirsiniz.




Bizimle röportaj yaptığınız ve bu değerli görüşlerinizi paylaştığınız için çok teşekkür ederiz.